بهترین جراح ارتوپد

مشکلات ارتوپدی، یکی از پیچیده ترین موارد در علم پزشکی به شمار می آید که نیاز به دقت بالا و مهارت کافی دارد . بنابراین انتخاب بهترین جراح ارتوپد کمی دشوار است.

دکتر خلیل واعظی

برخی خدمات ارتوپدی

اوزون تراپی

یکی از روش های غیر جراحی برای درمان مشکلات ارتوپدی استفاده از اوزون می باشد .این روش درمانی برای افراد دیابتی ، افرادی که دارای فشار خون بالا می باشند و افراد مسن مناسب است . زیرا روش کورتون اثرات بسیار بدی برای این افراد دارند .

کاربرد های استفاده از اوزون تراپی

کاربرد اوزون تراپی در عمل پزشکی بسیار وسع می باشد . در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد .

• درمان درد
  • درمان عفونت های دندان
  • درمان سینوزیت
  • درمان درد و اختلالات لگن
  • بهبودی بعد از انجام جراحی
  • بهبود زخم و جراحت های مختلف
  • درمان عفونت های دیابتی
  • درمان زخم های عفونی مزمن
  • درمان واریس

درمان آرتروز با prp

PRP که همان پلاسمای غنی از پلاک می باشد . این روش یک راه حل درمانی عالی برای درمان اولیه بیماری آرتروز زانو شناخته  شده است .

منبع تهیه پلاکت ها ، خون انسان می باشد . پلاکت حاوی فاکتورهای رشدی خوبی هستند که می توان باعث التیام رشدی و سرعت بخشیدن به ترمیم نسوج شود ، بنابراین استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت برای درمان آرتروز زانو توصیه می شود .

آرتروسکوپی

در واقع آرتروسکوپی روشی برای تشخیص و درمان می باشد . آرتروسکوپی از دو کلمه آرترو (به معنای مفصل)  و اسکوپ (به معنای مشاهده کردن ) تشکیل شده است . بنابراین آرتروسکوپی در لغت به معنای نگاه کردن درون مفصلی می باشد .

قبل از انجام این روش باید از روش های غیرجراحی مانند دارو درمانی، فیزیوتراپی و … استفاده شود و در صورت عدم جواب دهی مناسب می توان برای برطرف نمودن آن از آرتروسکوپی استفاده نمایند . آرتروسکوپی زانو یکی از رایج ترین موارد مورد استفاده به شمار می آید .

جهت دریافت مشاوره در زمینه جراحی تعویض مفصل زانو از دکتر خلیل واعظی با شماره ۰۲۱۸۸۲۸۰۴۲۲ تماس حاصل نمایید
همچنین برای مشاهده تمرین های مناسب در زمینه درمان بیماری های ارتوپدی پیج اینستاگرام دکتر خلیل واعظی را همراهی کنید .
</p

تعویض مفصل

نام دیگر تعویض مفصل،  آرتروپلاستی می باشد که به یک نوع جراحی که در آن با تراشیدن قسمت های آسیب دیده استخوان ران و ساق پا ، با یک مفصل مصنوعی جایگزین می شود .

زانو که به علت آرتروزآسیب میبیند میتواند زندگی بیمار را به شدت دچار مشکل کند . با توجه به افزایش سن جمعیت جراحی تعویض مفصل  به عنوان روش درمان آرتروز و یا سایر مشکلات جدی زانو استفاده شده ، روز به روز دارای محبوبیت بیشتری می شود .

انواع تعویض مفصل شامل

تعویض مفصل شانه

تعویض مفصل لگن

مدت زمان بستری بعد از جراحی تعویض مفصل

مدت زمانی که بیماران بعد از انجام جراحی در بیمارستان بستری می شوند متفاوت است و  با صلاح دید جراح ارتوپدی ممکن است بین ۱ الی ۴ روز طول بکشد .

زمان مشاهده نتایج جراحی مفصل زانو

بیماران معمولا یک روز بعد از انجام جراحی با استفاده از عصا قادر به راه رفتن خواهند بود . ولی بهبودی کامل بعد از این جراحی معمولا چند ماه طول خواهد کشید .

نتیجه گیری

برای دریافت خدمات مناسب به یک جراح و متخصص ارتوپد حاذق و ماهر مراجعه نمایید تا با دقت بالا اقدام به انجام مراحل درمانی شما کند .

بیست + 10 =