جراح ارتوپد خوب

قبل از اینکه بدانیم چگونه جراح ارتوپد خوب شناسایی کنیم بهتر است بدانیم که چه افرادی نیاز  به مراجعه جراح ارتوپد خوب دارند :

• افرادی که دچار شکستگی در استخوان های شده اند
  • افرادی که نیاز به گچ و یا اتل دارند .
  • ورزشکارانی که در اثر ورزش های سنگین دچار مشکل در مفصل خود شده اند .
  • افرادی که نیاز به تزریق درون مفصلی دارند .
  • جاانداختن در رفتگی ها
  • انجام فیزیوتراپی ها
  • درمان مشکلات مفصلی
  • کسانی که نیاز به دارو برای مشکلات مفصلی دارند .

و …

جراح ارتوپد خوب

همه موارد ذکر شده را می توان با جراح ارتوپد مطرح نمود . جراحان ارتوپد ابتدا از دارو درمانی برای بهبود شرایط بیمار و جلوگیری از پیشرفت بیماری استفاده می نمایند . در صورت جواب ندادن روش دارو درمانی از روش های جراحی استفاده می شود .

انواع روش های جراحی در ارتوپدی

جراحی تعویض مفصل

یکی از جراحی ها انجام شده در ارتوپد تعویض مفصل می باشد نام دیگر تعویض مفصل آرتوپلاستی است . رایج ترین مفصلی که ممکن است مورد جراحی قرار گرفته شود تعویض مفصل زانو ست . از دیگر تعویض مفصل ها مانند:

جراحی آرتروسکوپی

آرتروسکوپی یکی از روش های مناسب برای تشخیص و درمان می باشد . در این جراحی با استفاده از دستگاه آرتروسکوپ استفاده می شود که یک لوله تو خالی می باشد . انتهای آن دوربین مقصل است می توان داخل بدن انسان را مشاهده نمود . در این جراحی محل برش بسیار کم می باشد . برخی جراحی رایج آرتوسکوپی شامل :

سایر روش های درمان مشکلات مفصلی

علاوه بر روش های دارو درمانی ، ورزش و جراحی روش های دیگری برای بهبود شرایط بیمار صورت می گیرد ، مانند :

اوزون تراپی

اوزون یکی از گاز های بی رنگی می باشد که در جو زمین قرار دارد . اوزون تراپی خاصیت ضد عفونی دارد و یکی از مناسب ترین روش ها برای افراد دیابتی و افرادی که مشکلات فشار خون دارند . اوزون تراپی باعث کاهش درد ، درمان عفونت ، درمان واریس ، درمان دردهای موجود در لگن ، درمانسینوزیت و … می شود .

روش درمان prp

PRP همان پلاسمای غنی شده می باشد که یکی از بهترین روش های درمان آرتروز می باشد . یکی از روش های مناسب می باشد که علاوه بر تاثیر درمانی می تواند به بهبود شرایط بیمار کمک کند .

بهترین متخصص ارتوپدی در تهران چه کسی است ؟

همه افراد تمایل به یک جراح و متخصص ارتوپد خوب دارند . افرادی که به متخصص ارتوپد راجعه می کنند غالبا آسیب جدید دیده اند و درد زیادی تحمل می کنند . این درد ممکن است باعث شود بیمار نتواند مارهای روزانه خود را انجام دهد . یک متخصص خوب باید با شرایط روحی بیمار آشنا باشد  و در کمال آرامش به درمان مشکلات بیمار بپردازد . تشخیص به موقع و درست برای یک بیمار بسیار حائز اهمیت است . بنابراین جراح ارتوپد خوب  باید مهارت بالایی در تشخیص بیماری داشته باشد .

متخصص ارتوپد زانو در تهران

یکی از عوامل مختلفی که در اثر کهولت سن رخ می دهد مانند تروما ، آرتروز و … می باشد . البته ممکن است در همه رده های سنی برای یک فرد رخ دهد . درد موجود در زانو اگر توسط یک جراح ارتوپد خوب تشخیص ، بررسی و درمان نشود ممکن است مشکلات زیادی برای فرد ایجاد کند .

در برخی مواقع که درد بیمار در ناحیه زانو زیاد است نیاز به جراحی تعویض مفصل زانو دارد . تشخیص و انجام جراحی تعویض مفصل زانو یکی از حساس ترین جراحی ها می باشد که باید توسط جراح با مهارت زیاد انجام شود .

دکتر خلیل واعظی یکی از جراح ارتوپد خوب در تهران می باشد که آماده خدمت رسانی به بیمارانی دارای مشکلات مفصلی شدید هستند می باشد .
دکتر واعظی با مهارت بالا در زمینه تشخیص بیماری ابتدا سعی دارد بیمارانی که به مطب وی مراجعه می کنند از طریق روش های دارو درمانی مداوا نماید . در صورتی که مشکل بیمار بسیار حاد باشد از روش جراحی با بالاترین دقت استفاده می شود . دکتر خلیل واعظی در تمام زمینه های ارتوپدی به بیماران خود بهترین مشاوره را می دهد ، جهت دریافت مشاوره از دکتر با شماره 02188280422 تماس حاصل نمایید .

سایر مقالات دکتر خلیل واعظی

تعویض مفصل ران