درمان آرتروز با اوزون تراپی

آیا به دنبال بهتر روش برای درمان آرتروز هستید ؟ آیا از درمان آرتروز با اوزون تراپی اطلاعی ندارید ؟ آیا به دنبال اطلاعاتی کامل در زمینه درمان آرتروز خود هستید ؟ با ادامه مطلب همراه باشید تا به تمام سوالات خود پاسخ دهید .

درمان آرتروز با اوزن تراپی

اوزون چیست

اوزون گازی بی رنگ می باشد که در جو زمین قرار دارد . این گاز مانع تابش اشعه ماورا بنفش به جو زمین می شود . این گاز کاربرد های فراوان دیگری نیز دارد .

اوزون تراپی چیست

اوزون تراپی در واقع یک روش استفاده از گاز اوزون برای درمان بیماری های مفصلی و عضلانی می باشد . اوزون تراپی برای افرادی که دارای دیابت و یا فشار خون بالا و این دسته از بیماری هستند روش درمانی بسار مناسب نسبت سایر روش ها همچون روش کورتون می باشد .

درمان آرتروز با اوزون تراپی

یکی از مهم ترین قسمت هایی که از گاز اوزون در زمینه پزشکی استفاده می شود برای درمان آرتروز با اوزون تراپی می باشد . این روش به جلوگیری از پیشرفت و همچنین کاهش درد ناشی از آرتروز زانو به میزان چشم گیری جلوگیری می کند .  اوزون تراپی روش های مختلفی برای کاهش درد دارد. از جمله خاصیت ضد التهابی آن می باشد که باعث کاهش درد در بدن می شود . همچنین توانایی هایی که در بیمار از دست رفته است باز می گردد . مهم ترین بخش درمان آرتروز با اوزون تراپی  این است که علاوه بر خاصیت ضد التهابی که دارا می باشد . باعث اکسیژن رسانی بهتر به غضروف نیز می شود و از تخریب مفصل جلوگیری می کند .

نکته قابل توجه در انتخاب اوزون تراپی برای کاهش درد این است که عوارض کمتری نسبت به روش های جراحی دارد . برای بررسی اینکه مورد مناسبی برای اوزون تراپی هستید و یا خیر با متخصص ارتوپدی خوب مشورت نمایید .

دکتر خلیل واعظی یکی از بهترین جراح و متخصص ارتوپد در زمینه اوزون درمانی می باشد . جهت مشاوره از دکتر واعظی با شماره تماس ٤٤٧٤٢١٣١ حاصل نمایید .

درمان آرتروز زانو با اوزون تراپی

درمان آرتروز با اوزون تراپی سبک زندگی را تغییر می دهد . باعث کاهش درد در قسمت زانو های می شود . از آسیب رساندن بیش از حد به زانو جلوگیری می کند .

مزایای درمان آرتروز با اوزون تراپی

اوزون تراپی یک روش درمانی بی خطر می باشد .

نسبت به سایر روش ها به سرعت باعث کاهش درد می شود .

علاوه بر خاصیت ضد التهابی که دارد به جلوگیری از تخریب خرابی در قسمت غضروف نیز کمک می کند .

درمان آرتروز با اوزن تراپی

دوره نقاهت درمان آرتروز با اوزون تراپی

یک نکته قابل توجه برای درمان آرتروز با اوزون تراپی آن است که بعد از تزریق اوزون نیاز به ریکاوری و استراحت در بیمارستان نمی باشد و بیمار می تواند به منزل خود باز گردد .

هزینه درمان آرتروز با اوزون تراپی

هزینه انجام درمان آرتروز با اوزون تراپی توجه به نوع مشکل و همچنین محل تزریق و شدت بیماری ممکن است تغییر کند . ولی باید توجه داشت که اوزون تراپی بر خلاف سایر روش های درمانی بسیار کم هزنیه می باشد .

سایر مقالات دکتر خلیل واعظی

تعویض مفصل ران