درمان آرتروز زانو بدون جراحی

نام آرتروز ما را بی برو برگرد به یاد پیری می اندازد؛آن هم از آن پیری های پر درد و مملو از ناتوانی و رنج.اما شاید بهتر است بدانید این بیماری چندان هم به سن و سال مربوط نیست و هستند شمار زیادی از افرد میانسال که از آرتروز زانو رنج می برند.با این وصف اما سالیانی است که مبتلایان به این بیماری دردناک در پی راهی بوده اند که بتوان با آن،آرتروز را بدون نیاز به جراحی درمان کرد.خوشبختانه اکنون مدتی است درمان آرتروز زانو بدون جراحی ،رواجی قابل توجه یافته و درمان آرتروز زانو با ازون تراپی و درمان آتروز زانو با prp که به بهترین روش درمان بدون جراحی هستند،به مبتلایان به این بیماری پیشنهاد می شود.

درمان آرتروز زانو

آرتروز زانو

آرتروز زانو پیر و جوان نمی شناسد اما اکثرا سالمندان به آن دچار هستند و از درد حاصل از آن عاجز می شوند.

این بیماری به علت ساییدگی بیش از حد مفصل زانو به وجود می آید و به مرور زمان درد آورتر می شود و فرد دیگر قادر به تحمل درد  آن نیست.این در حالی است که مردم از عمل جراحی و تعویض مفصل زانو هراس دارند و علت این هراس شاید عمل های جراحی ناموفق و بدی بوده که برخی پزشکان بی تجربه به آن دست زده اند.

ما خبری خوش برای شما داریم دیگر نیازی نیست که با ریسک بالا و هراس، زیر تیغ  جراحی بروید چرا که بهترین روش درمان آرتروز زانو درمان بدون جراحی در دسترس همه مبتلایان به این بیماری دردناک است.

این درمان به دو صورت انجام پذیر است؛

درمان آرتروز زانو با ازون تراپی

در این روش مواد مفیدی مثل کلاژن و گاز ازون  و پروکائین و ویتامین ب١٢ و مواد دیگر به زانو تزریق می شود و سبب ترمیم بافت های تضعیف شده در داخل و اطراف مفصل و نیز  از کاهش و سپس قطع ورم و درد زانو می گردد.

درمان آرتروز زانو با prp

prp یعنی درمان با پلاسمای غنی شده از پلاکت.در روش درمان آرتروز با prp ابتدا حدود بیست تا چهل سی سی از خون بیمار گرفته می شود.این کار بسیار شبیه به دادن یک آزمایش خون معمولی است،پس نترسید.

سپس خون گرفته شده را داخل لوله ای که حاوی ژل prp است میریزند ،سپس لوله را داخل دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می دهند و در طی دو مرحله کوتاه ده دقیقه ای چرخانده میشود.نیرویی که در دستگاه وجود دارد باعث می شود اجزای خون شما از هم جدا شود.ماده مورد نیاز ما پلاکت غلیظ شده است که آن نیز جدا می شود؛می توان از این پلاکت در ترمیم مفصل از دست رفته بهره برد.

پس از این تزریق ممکن است بعد از گذشت ٣یا ٥روز احساس درد های خفیف کنید که طبیعی است زیرا نشان دهنده آن است که پلاکت ها کار خود را آغاز کرده اند. بعد از خواندن این توضیحات و آشنا شدن با این روش ها به این نتیجه میتوان رسید که سهم شما در این نوع درمان تنها تحمل درد یک سوزن تزریق است نه تیغ جراحی و چه چیزی از این بهتر که شما که از آتروز زانو رنج می برید بتوانید بدون عمل جراحی پرهزینه و احتمالا پراسترس،درمان و سلامتی زانوهای عزیز خود را بازیابید و دوباره دستتان را روی زانو بگذارید و برخیزید و به یک زندگی شاداب ادامه دهید.

مطمین باشید بهترین روش درمان آرتروز زانو ،همین روش درمانی بدون جراحی خواهد بود که دستاورد دانش پیشرفته بشری در علم طب است.

درمان زانو درد

بهترین متخصص ارتوپدی در تهران